20100916

Azi m am trezit cu fata la cearceaf, obosit de multa munca degeaba, obosit sa imi pun mereu sufletul la bataie si apoi sa fie calcat sistematic in picioare, am inteles in sfarsit ca de cele mai multe ori de munca si truda ta beneficiaza altii, care apoi iti fura si munca si rodul ei, am inteles ca este interzis sa mai pui suflet, este muuult mai comod sa ti bagi p...icioarele si sa te intrebi ce caut eu in viata mea (asta o stiu de undeva, nush de unde) de fapt, mi am interzis sa mai pun suflet, asa macar pentru o vreme, sa vad cu e sa faci lucrurile fara suflet, ma astept sa iasa neinsufletite, dar poate e mai bine asa, macar o vreme, sa stau si sa privesc la lucrurile ne-vii din jurul meu, poate privind am sa regesesc nevoia de a le insufleti, dar deocamdata este prea riscant, prea mult, pentru aproape nimic, oricum zilele astea diferenta dintre suflet si ne suflet e din ce in ce mai mica, aproape ca sa confunda, asa cum se confunda chinezismele cu originalul, dar in final iti dai seama... si zici, merge sh-asha pana cand mai am chef sa mai pun suflet , nu pun punct ca mi a cazut de pe tastatura. Punct si de la capat , ce naiba?!

Piesa zilei, atentie continut explicit, adica-cu-njuraturi, io v am zis :

Niciun comentariu: